söndag 1 juli 2012

Yeey - I won!

Första plats i GoSCs tjejturnering :)

Jag som verkligen behövde ett nytt tangentbord, kommer att få ett från zibal (förstapris). Hur bra det är vet jag inte men det kan knappast vara sämre än det jag har nu^^ Vinsten betyder som sagt också att jag möter Forsen i en showmatch i morgon. Det är BO7 som gäller och 75$ till vinnaren och 25$ till förloraren. Vi har lite history jag och Forsen. Jag vann över honom i PlayHem för någon månad sedan vilken gjorde honom riktigt upprörd (man kan ju inte förlora mot en tjej om man är Forsen!). Vi möttes igen i en annan turnering och det var på håret men han tog hem det. Jag vet att han är den bättre seplaren men hans mindset mot mig kanske kan göra att jag kan sno ett game eller två :)

10 kommentarer:

  1. Showmatchen börjar 01.00 tror jag, dvs sent :(

    SvaraRadera
  2. Men tydligen ännu senare, klockan 02.00.

    SvaraRadera
  3. Aha okej, tyvärr var man tvungen att jobba så jag kunde inte se den :/ Hur gick det? :)

    SvaraRadera
  4. Ursäkta det sena svaret, reste bort :) Jag förlorade 1-4, men det var ganska jämna matcher :D

    SvaraRadera
  5. Ursäkta det sena svaret, reste bort :) Jag förlorade 1-4, men det var ganska jämna matcher :D

    SvaraRadera
  6. Har du fått tangentbordet än? Skulle vara kul att höra ifall du tycker att det är något att ha.

    SvaraRadera
  7. Hej! Nej jag har inte fått det än. Det kan ta upp till tre veckor till innan jag får det. Jag lägger en post och berättar vad jag tycker när jag testet det :)

    SvaraRadera
  8. Hallå! Fick du nånsin tangentbordet? Man har ju hört både ett och annat om uteblivna tävlingsvinster. =)

    SvaraRadera
  9. Hehe, jag har inte fått det än :( Men jag har pratat med företaget och de ska skicka det så snart det finns i lager igen :)

    SvaraRadera