onsdag 11 juli 2012

Firade vinsten med att spendera pengarna i Ullared.

Jag vann alltså GLs tjejturnering i söndags. Prissumman låg på nästan 1000 kronor, och det är ju alltid trevligt med lite extrapengar. Dock är jag inte alls nöjd med min insats i turneringen, jag visade inget imponerande spel direkt. Jag tycker att jag borde kunnat spela bättre trots att jag satt på en laptop och hade en dålig setup och inte hade spelat på nästan en vecka. Men jag är såklart glad att jag vann :) Morgonen efter åkte jag och Caroline  (aka Guilly) till Ullared för  att shoppa. Jag fick bara sova knappt två timmar eftersom turneringen drog ut på tiden och blev färdig först runt 4 på natten. 
 
GeKås i Ullared är ju ett helt fantastiskt ställe för dem som gillar låga priser och mycket människor, jag gillar inte det sistnämnda men vi hade det riktigt bra ändå. Slutsumman landade betydligt högre än turneringsvinsten, men billigt var det :D 
När vi skulle åka hem valde vi att följa Carros GPS. Vi räknade med att den visste vad den höll på med och körde av E4an. Men den ledde oss bara längre och längre in i skogen. Det blev så illa att den ville att vi skulle köra in på en igenväxt liten väg, men riktigt så dumma var vi inte. Istället hamnade vi  på en grusväg och vi körde några mil på den istället för motorvägen suck. Men vad gör väl lite extra tid i skogen när man skrattar så man gråter? Tillslut lyckades vi i alla fall ta oss därifrån och tillbaka upp på E4an :) 
Nu är jag tillbaka i Stockholm och det är dags att spela på heltid (semester)!

2 kommentarer:

  1. jaa riktigt kul var det :D tack för en härlig resa <3

    SvaraRadera
  2. Har aldrig varit där, ska dit snart =)

    adda mig @ sc2 doGGie code 513.

    SvaraRadera